27 mei 2008
Inmiddels hebben zich meer dan 200 mensen, uit 24 verschillende landen, ingeschreven voor het Bridges congres.
Enkele Keynote speakers:

Chaim Goodman-Strauss (University of Arkansas), mathematician,
geometer and graphic artist, author of "The Symmetries of Things" with John H. Conway and Heidi Burgiel.

Rinus Roelofs, mathematical sculptor, designer of real and virtual structures inspired by by Leonardo da Vinci and M.C. Escher.

Doris Schattschneider, author of M.C. Escher: Visions of Symmetry (Abrams), M.C. Escher Kaleidocycles (Pomegranate), and editor of M.C. Escher's Legacy (Springer).

Carlo H. Sequin (U.C. Berkeley), designer of geometrical sculptures, mathematical models, toys, puzzles, buildings, and integrated circuits.

Dmitri Tymoczko (Princeton University), composer and music theorist. His article "The Geometry of Musical Chords" was the first music theory article ever published by Science.

Het Congres BRIDGES wordt gehouden van 24 t/m 29 juli 2008 in de Stenden Hogeschool in Leeuwarden.

Stichting Passages
Secretariaat: Cor Wetting
Stienserstraat 3
8917 CE Leeuwarden
De Stichting Passage stelt zich ten doel het stimuleren van interdisciplinaire activiteiten op het terrein van kunst, wetenschap, techniek en uiteenlopende ontwerp- en vormgevingsdisciplines en voorts al hetgeen met een en ander rechtstreeks of zijdelings verband houdt of daartoe bevorderlijk kan zijn, alles in de ruimste zin van het woord.
Het bestuur van de stichting wordt gevormd door Prof. dr. Albert van der Schoot, Rinus Roelofs en Cor Wetting.
Het Congres BRIDGES dat van 24 t/m 29 juli 2008 wordt gehouden in de Stenden Hogeschool in Leeuwarden
wordt georganiseerd door de Stichting Passages.